Barcelona, an amazing experience (part 2)

Am revenit cu partea a doua a postării despre călătoria mea în Barcelona. Dacă nu aţi citit prima parte, o găsiţi aici.

Aşadar, în ziua 3 neam aventurat pe La Rambla, cel mai cunoscut bulevard din Barcelona, locul perfect pentru shopping, plimbări sau pentru a admira arhitectura clădirilor ce mărginesc strada. În apropiere se află o piaţă alimentară foarte mare, La Boqueria, un loc pe care îl recomand, indiferent dacă vreţi să cumpăraţi ceva sau nu. Puteţi face o plimbare prin piaţă, savurând un suc proaspăt sau încercând din preparatele tradiţionale catalane.

img_1348Aici puteţi lua o gustare rapidă, iar cât despre preţuri, veţi descoperi că acestea se micşorează pe măsură ce înaintaţi în piaţă.

img_1350

Am continuat tot pe La Rambla, până la capătul bulevardului, ajungând în Placa de la Porta de Pau. Imposibil de ratat este Monumentul Columb, o statuie de peste 7 metri înălţime, ce îl înfăţişează pe celebrul explorator cu braţul întins spre mare.
img_1371

Având în faţa noastră Portul Barcelona, am hotărât să mergem pe Rambla del Mar, pentru a ne bucura de privelişte. Aici se află clădirea portului, iar în depărtare se poate observa Montjuïc, la care se poate ajunge cu telefericul.

img_1373

img_1409

În apropiere se află Aquarium Barcelona, pe care noi am ales să îl vedem. Dacă vă place să observaţi îndeaproape lumea acvatică şi să admiraţi diferiţi peşti, vă recomand să treceţi pe acolo.

img_1477

img_1539

img_1577

Ziua 4: Fiindcă sora mea nu a fost niciodată la o grădină zoologică, am hotărât să mergem împreună la Zoo Barcelona. Am rămas încântate de acest spaţiu imens, care oferă posibilitatea de a cunoaşte îndeaproape fauna diversă.
img_0111
img_0099a

img_0135

img_0161a

Cu toate că nu susţin ţinerea animalelor în captivitate, aici am observat că activitatea în Zoo se bazează pe programele de cercetare şi conservare, precum şi programe educaţionale pentru şcoli. Pot fi însă îmbunătăţite numeroase lucruri ce ţin de comfortul şi bunăstarea animalelor.

img_0240

img_0288

După această experienţă interesantă, am făcut o mică excursie până la Castelul Montjuïc, locul perfect pentru a te bucura de o privelişte superbă a Barcelonei. Se poate ajunge acolo cu telefericul sau cu autobuzul (varianta mult mai economică).

img_0429

img_0439

La finalul zilei am ajuns în Plaza de España, de unde se poate admira superbul Palat Naţional, care găzduieşte Muzeul Naţional de Artă Catalunia. Vă recomand să exploraţi această zonă superbă.

14466426_10207576139943671_1522742835_o

Încercaţi să ajungeţi seara aici, pentru a vă putea bucura de spectacolul Fântânii Magice, un joc de lumini absolut deosebit, în jurul căruia se adună în fiecare zi numeroşi oameni.

img_0534

img_0566

img_0542

img_0594

Aceasta a fost, pe scurt, experienţa mea în Barcelona. Un oraş cu o cultură extrem de bogată, care se poate citi pe faţadele caselor, pe străzile mereu aglomerate dar şi în atmosfera generală ce te învăluie. Vă recomand cu mare drag să descoperiţi farmecul acestuia!

Lasă un răspuns

